Stadsfesten

2016-08-06 @ 12:52:00
Nu i dagarna här så är det Stadsfest i Gävle. Och jag var in igår med min syster Angelica, kusin Sofia och Johanna. Men vi började hemma hos mig runt 18-tiden. Satt i vardagsrummet och pratade och lyssnade på musik. Vin, chips och choklad också. Mumsigt! Vi hade det himla trevligt. Vi fixade sen det sista och begav oss till bussen, vi kom in till Gävle runt 22-tiden. Och då kikade vi runt på den lilla marknaden som fanns och tivolit. Otroligt mycket folk i alla fall. Efter det så tog vi oss in i öltältet där Midnight express spelade och kollade runt lite.. Sedan drog vi vidare till Interpool för några vänner till Angelica var där och undrade om vi ville spela shuffleboard med dom. Första gången för mig och det gick inte så bra för oss men det var väldigt roligt. Efter några missade bussar så tog vi oss till AllStars uteservering på rådhuset en sväng. Sen skyndade vi oss till sista bussen som gick vid 02.15, fick hämtning på resecentrum och kom innanför dörren strax efter tre-tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback