Christmas Night 2016

2016-12-21 @ 15:54:00
Jag och mamma var in till Gävle konserthus och såg Christmas Night igårkväll. Magnus Carlsson och Jessica Andersson merverkade. Tredje året (av fyra) jag såg Christmas Night och det här var fanimej det bästa dom gjort. Älskar't! Dom öppnade med Do they know it's christmas time, så himla bra! Och sen rullade det på. Jullåt efter jullåt. Duetter, solon, skämtgrejer och fint prat mellan allt. Kände igen alla låtar också, det brukar inte hända. Och allt var så jäkla bra, ALLT! Så mysigt och fint det var på scenen också. Magnus är jättebra ju. Men jag var ju där för Jessica och jösses vad bra hon är. Hon växte i mina ögon nå enormt, och ah, hon är fantastisk! Jessica i Vintersaga, magiskt! Och duetterna i Auld lang syne och Fairytale of New York. Så himla bra, och favoritlåtar för mig. Konserten var så himla bra och jag är glad att jag åkte in på den. Julkänslan infann sig för en stund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback