Mitt 2016.

2016-12-31 @ 23:38:00
Året har varit fint och lugnt men har verkligen haft fullt upp. Började året med jobb på Mellansvenska städ och de fortsatte hela året ut, gjorde min sista dag i veckan här. Vikariat på heltid typ, så himla najs! Och även under hösten så har jag suttit i receptionen på Ackes under helgerna. Så fullt upp med jobb har det verkligen varit, ibland nästan för mycket.. Och till det största som hänt under året, jag har flyttat hemifrån!!! Köpte(!) en lägenhet väldigt impulsivt och flyttade hemifrån i april. Himla najs!
 
 
Några fina trippar har det blivit under året också, mest spontana sådana igen. Älskar't! I somras blev det tre svängar till vår fina huvudstad Stockholm. Sommarkrysset två gånger för att träffa fina Jessica ♥ Hann även med en långpromenad runt staden, besök på dansmuseet och fotografiska. Yeah! Var ner på sista Allsång på Skansen också, bara för att jag ville se bästaste Sanna in action. Åh vad hon är bra! Hela världen för mig, gåshudmoment! Avslutade sen sommaren med att gå på DiggilooHögbo bruk med mamma och Marina. Asgrym show och en träff med fina Lisa också ♥ Under hösten så var jag på Gavlerinken och såg Orups Viva La Pop, himla bra ju! Och fina Jessica på kör, love! Och det blev en julkonsert på hemmaplan också, Christmas Night där Magnus Carlsson och Jessica Andersson medverkade. En av de bästa julkonserterna nånsin, så mysigt och fantastiskt! Jessica i Vintersaga ♥ Sen har jag hunnit med en hel del småtrippar runtom i trakterna för att se Ida en del, hon är så jäkla bra! Men den bästa resan av alla var helt klart New York-resan som vi gjorde i maj. Alltså, en dröm som gick i uppfyllelse. Fick uppleva NY, hela galet ju! Times square, rockefeller center, frihetsgudinnan, brooklyn bridge, empire state building, central park. WOW! Det var absolut inte sista gången jag var där om man säger så. Blev helt kär i staden!
 
 
Dansen. Åh, vad jag tycker om dansen. Jag har dansat så enormt mycket. Orken har egentligen inte funnits men har inte kunnat minska på kurserna. Har börjat dansat mer för Ida igen, och det känns fint! Allt blir så roligt med henne, hon sprider sån glädje och man känner ingen press att allt måste vara perfekt hela tiden. Love it!
 
I våras dansade jag dessa kurser: feminin vibe/streetjazz, ragga x2, tävlingsdisco, street x2, disco, latin mix och pardans x2. Och i höstas blev det dessa: feminin vibe/streetjazz, ragga x2, street x2, high heels, modern/jazz och pardans x2. Terminerna avslutades på Parken och Folkets hus som vanligt. Och på våren också med Magic of Dance Gävle teater. Även jobbat och kört zumba under terminerna, det har gått bra mer eller mindre. Och en hel drös med tävlingar har det blivit också, dock har det inte gått så bra, så har även beslutat att jag ska sluta tävla i vissa grenar eller kanske helt också. Det visar sig!
 
 
 
Vänner. Mina fina vänner. Jag är glad för de få stunder som jag har träffat dom i år. Mycket fikadejter har det blivit, även lite bio och minigolf bl.a. Har verkligen inte funnits så mycket tid till att umgåtts detta år, så jag hoppas mina vänner finns kvar, typ. Det måste bli ändring på det.
 
 
Året är slut, hej då 2016. Nu välkomnar vi det nya året, hej 2017. Spännande och se vad de har att bjuda på. Hoppas på lite förändringar och nya möjligheter. Hit me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback