Uppvisningar x2

2016-12-13 @ 16:19:00
I lördags var det dags för uppvisningen i Gävle på Parken. Åkte in med Natalie och co och var på Parken runt halv tio-tiden. Hjälpte till lite där innan genrepet drog igång. Hade bara tre danser plus standard pardansen. Genrepet gick fint! Vid 12 så började uppvisningen, och jag dansade inte förrän rond 32, 41, 44 och 53. Så jag satt mest där helt upp och ner, haha. Pratade lite med Ida och alla andra där. Ragga var först ut, sen följde pardans, street och sist fem vibe. Och danserna gick väll bra så, jag var nöjd. Roligast var ju helt klart fem viben, wow! Efteråt så pratade jag en hel del med Ida och sen även Irina. Hjälpte till och plockade undan allt typ, sen åkte jag och Natalie hem med Madelene, tack!
 
 
Och i söndags var det föreställningar på Folkets hus i Sandviken. Jag tog mig dit till 10-tiden redan och hjälpte till med alla barnen på de två första föreställningarna. Himla segt men det funkade. Vid 12 så var det genrep för oss äldre.. Hade fyra danser denna gång. High heels, ragga, street och modern/jazz. Och det gick ju fint. Två föreställningar som gällde, 13.30 och 15.30. Danserna gick faktiskt bra, mer eller mindre. Nåt litet fel här och där. Men jag var jättenöjd efteråt. Favvodansen för terminen var helt klart raggan, så galet rolig! Allt slutade runt halv sex typ och då packade jag ihop allt och drog hemåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback