Det känns svinbra!

2016-06-23 @ 21:24:00
Dansfysar på än och har inte missat en enda gång, och de tänker jag inte göra heller så länge motivationen finns. Jag blir pepp av Ida liksom. Och jag åkte in på kvällens dansfys också, och det var inga som kom. Det blev bara Ida och jag. Vilket var otroligt nervöst i början då Ida säger att det är bra för då kan hon vara på mig med detaljer och att jag inte kan gömma mig. Jobbigt ju.. Men vi körde på i två timmar, och det var faktiskt väldigt roligt och nyttigt för mig. Vi gick igenom vissa grejer lite mera som jag tycker är lite krångliga och svåra, och som även Ida ville göra. Jobbigt men lärorikt verkligen. Ida är grym på att pusha på och få mig att testa grejer jag är livrädd för. Och det känns så bra efteråt. Jag känner att jag utvecklas, sakta men säkert. Underbar känsla! Tack Ida!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback