Midsommar.

2016-06-25 @ 13:31:00
Igår så var jag hos pappa, jag och syster blev inbjudna dit i år, men det var bara jag som var dit.. Så jag cyklade dit runt halv fem-tiden.. Det var massa folk där när jag kom.. Sinikkas syster med barn, och Sinikkas ena son med flickvän och barn. Strax efter mig så kom min faster Yvonne och en vän till henne också. Så vi blev tio pers då. Fick glass direkt och sen satt vi och pratade massa, trevligt! Pappa satte igång med grillningen sen och det tog sitt lilla tag, haha. Tillslut så blev det mat, för min del så blev det klyftpotatis, kött och kyckling. Så gott och blev så mätt. Kollade lite film sen och efter halv nio nån gång så tackade jag för mig och cyklade hemåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback