Danstävling i Sundsvall 5/3

2016-03-06 @ 12:52:00
Jag fick skjuts av pappa in till Gävle där jag blev upphämtad av Simone och hennes mamma. Terminens första regions som gällde och vi skulle till Timrå utanför Sundsvall. Seg resa ju, menmen.. Stannade för frukost i Hudik men annars var det raka vägen. Vi kom fram till hallen ganska precis till tävlingen började vid 10. Hejade på Irina, Vahidin och alla andra där. Discon började och då var det bara att kolla in alla.. Efter lite väntan så var det min tur och det var la roligt. Tappade bort mig osv, så det gick helt okej. Kom sist i alla fall, suck! Sedan kollade jag in grupper och par innan det var dags för hiphopen. Samma ordning där och det gick helt okej i singeln där också. Sist som vanligt.. så besviken efteråt. Kollade in alla andra sen och så fort Simone var klar med sitt så pratade vi med Irina och sen begav vi oss hemåt. Så skönt! Stannade till på donken i Hudik igen för mat, himla gott! Sen raka vägen hemåt och jag fick skjuts ända hem. Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback