Dance in heaven

2016-05-23 @ 21:14:00
Då var dansterminen över för denna gång på Ackes dansskola. Terminen har känts väldigt lång då det bara varit ett lov istället för två, men det har funkat ändå. Kroppen har varit trött men jag har dansat på ändå. I överlag så har det varit riktigt roligt ju. Jag älskar ju det här. Dansat några kurser för Irina. Tävlingsdisco, latin mix och pardans x2. Och lite flera för Ida denna gång. Feminin vibe/streetjazz, ragga x2, street x2 och disco/jumps&turns. Denna termin så har jag bara haft en zumba-grupp, min på söndagar. Det kändes bra!
 
Och bara uppvisningar vid terminens slut. Det har funkat bra. Två föreställningar i Sandviken och en stor i Gävle. Och vi har haft den magiska showen på teatern också, Magic of Dance. Babsan var konferencier igen och det ägde. Så himla roligt! Det blev även några tävlingar denna termin också. Disco, hiphop och solo pardans. 1 pokal och 7 medaljbrickor tillkom i samlingen. Helt okej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback