Danstävling i Västerås 21/5

2016-05-22 @ 15:09:00
Terminens sista tävling ägde rum i Västerås. Pardans med extraklass i disco silver. Jag åkte med Linn o hennes pappa, där även Natalie och Dariel åkte med. Vi blev upphämtade i Valbo strax efter 10-tiden. Så skönt med lite sovmorgon, haha. Raka vägen till Västerås sen och kom dit strax innan 12. Då hade solo-delen precis börjat, så jag bytte om och sen ut i hallen för att heja på Irina och folket. Tävlade bara i solo chacha och solo jive denna gång. Och det gick sådär alltså. Kollade sen in resten av solo och duo innan det blev prisutdelning. Kom 3:a i jive och 4:a i chacha, helt okej. Vi tog gruppbilder sen innan jag bytte om och passade på att äta lite också. Kollade in "riktiga" pardansen också, först standard och sen latin. Roligt ju! Sist var det dags för disco singel och jag dansade sista ronden i en direkt final. Det gick helt okej och jag slutade på en 2:a plats. Nöjd men ändå inte, haha. Tävlingen slutade runt halv åtta-tiden, då packade vi ihop alla grejer och stannade till på första bästa pizzeria vi hittade för vi var så hungriga. Kebab och pommes för min del, mums! Sedan raka vägen hemåt.. och var hemma runt tio-tiden..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback