Uppvisningar x2

2016-05-03 @ 14:36:00
I lördags var det den stora uppvisningen på Parken i Gävle. Mamma skjutsade in mig till halv tio ungefär och var bland dom första på plats. Hjälpte till lite innan det var dags för genrepet. Sju danser var det som gällde denna gång. Det gick mer eller mindre bra på repet.. Vid 12 så började uppvisningen och tävlingsdiscon var först som vanligt. Suck den gick inte så bra. Sen var det lååååång väntan till nästa dans, typ 30 ronder sådär.. Hoppade in och buggade med Rickard också, roligt! Sen hade jag mina danser efter varann, så jobbigt. Latin mix, street, standard show + program, feminin vibe/streetjazz, ragga och latin show. Det gick helt okej. Småfel här och där och jag var så besviken efteråt. Jag kan ju det där men ändå blev det massa fel. Pratade med Ida lite, sen även Irina och hjälpte till att plocka undan medans jag väntade på hämtning..
 
 
I söndags var det två föreställningar som gällde för mig på Folkets hus i Sandviken. Jag drog dit till 10-tiden redan, skulle hjälpa till med barngrupper på de två första föreställningarna. Det var lite segt men det gick fint. Och runt 13-tiden så var det genrep för ungdom/vuxen-kurserna. Najs! Jag hade tre danser i viken, disco, ragga och street + tävlingsdiscon. Repen gick bra och sen var det två föreställningar, klockan 14.30 och 16. Lite nervöst var de allt. Men det var så roligt och det gick faktiskt bra i det mesta, det kändes fint! Allt slutade strax innan 18 typ, då packade jag ihop allt, pratade med Ida och lite folk innan jag tog mig hemåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback