Hiphop SM i Uppsala 26/11

2016-11-27 @ 19:52:00
Jag tog tåget till Uppsala nån gång på eftermiddagen och gick sen ut till Fyrishov där tävlingen höll på för fullt. Träffade ackes-folket där. Det var lite försenat, eller blev mycket till slut. Otroligt segt. Jag hade direktfinal och solo-finalerna var sist. Tävlingen skulle sluta vid 22.30 typ men det gjorde den verkligen inte. Då allt var så försenat så var jag otroligt nära på att inte hinna tävla alls för jag lära ju ta mig hem på nåt sätt. Men i sista sekunden så löste vi det och jag hann tävla. Det var roligt, men det gick skapligt bara. Allt drog ut på tiden och prisutdelningen var runt 12-tiden. Helt galet alltså. Jag kom 4:a, surt att missa pallplats men nöjd ändå. Sedan åkte jag hem med Alva och hennes familj, taaack! Och fick skjuts hela vägen hem, så hemma efter halv två nån gång. Trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback