Danstävling i Sandviken 8/4

2017-04-09 @ 15:45:00
Då var det dags för den första och sista tävlingen för mig denna termin. Region i disco och hiphop. Jag tog bilen dit och var där lagom till 10 när tävlingen började. Hiphop först ut, i ordningen par, grupp och solo. Så det var nån timme till jag skulle tävla, hiphopen var rolig men ingen pallplats som vanligt. Sen var det lång väntan igen. Lunch först, så jag åt lite också. Sen disco med samma ordning. Så efter fem-halv sex så var det min tur att köra. Körde järnet, tappade bort mig lite och då blev det ingen pallplats. Men det var roligt att inviga min nya dräkt i alla fall. Bytte om efteråt och pratade med lite folk innan jag brummade hemåt igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback