Gefle GAS.

2017-04-23 @ 12:08:00
Jag och syster åkte in till Gävle runt 20-tiden igår. Hon skulle till vår kusin och jag skulle till Gasklockorna för att gå på indie festivalen Gefle GAS och se Ida Long. Det var olika band som spelade hela kvällen på tre olika scener.. Kollade in bland annat Frida Scar, så grym ju! Hejade på Ida när hon kom och sen gick jag mest runt där. Tog plats i stora gasklockan och runt 23.30 typ så var det äntligen dags för Ida. Bara hon och David på gitarr. Take me to the woods, Perhaps och Dramatic (där Frida gästade..). Och sist Body n soul med fyra dansare framför. Så himla fint alltihopa. Älskar hennes röst och åh vad hon är bra! Strax efter 00 så var hon klar.. då hängde jag kvar lite. Sen kom folket som dansade med Ida så vi hängde över till stora retroten och kollade lite innan vi alla skiljdes åt.. Bara brumma hemåt och jag var hemma runt ett-tiden. Himla najs kväll ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback