Lista: Sammanfattning 2017

2017-12-31 @ 19:30:00
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte egen bil.
Reste ensam med en kompis
Besökte Italien, Rom
 
Och säkert massa smågrejer som jag inte kommer på nu..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade några.. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nopp
 
4. Vad gjorde du på din födelsedag 2017? 
Jobbade och tränade..
 
5. Vilka länder besökte du?
Italien, Rom

6. Är det något du saknar år 2017 som du vill ha år 2018?
Mer umgänge med vänner...
 
7. Vilket datum från år 2017 kommer du alltid att minnas?
14/1, 21/5, 4-9/6, 4/7, 8-9/8,10/8, 24/11, 10/12, 16/12

8. Vad var din största framgång 2017? 
Köpte egen bil!!! Fick nytt jobb, vikariat på 1år!

9. Största misstaget?
Tog på mig för mycket jobb kanske, då utöver mitt dagliga jobb.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bristning/sträckning i baksida lår som fanns med mig hela tiden... en dunderförkylning i höstas.

11. Bästa köpet?
Rom-resan

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Onyttigheter...suck.
 
13. Vem har du umgåtts med mest?
Matilda tror jag.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2017?
Despacito, Subeme la radio, Helt seriöst, Waterline, Woman, Innan du lämnar mig, Perhaps (was too proud to love you), 
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm.. Livet är som en bergochdalbana.. (standard svar!)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vännerna. Tagit för mig mer.
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat så otroligt...

18. Hur tillbringade du julen?
Som vanligt. Farmor på förmiddagen och mormor på eftermiddagen till kväll.
 
19. Favoritprogram på TV?
Top chef, Masterchef, Hela Sverige bakar (även england..)
 
20. Bästa minnet från 2017?
Rom-resan. Besöket i Vatikanen och Colosseum.

21. Något du önskade dig och fick?
Det mesta..

22. Något du önskade dig men inte fick?
-

23. Årets bästa film?
Notting Hill såg jag en hel del..
 
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid med vänner. Mer motiverad till dansen.
 
25. Vad fick dig att må bra?
Mina förebilder. Dansen och jobbet till o från..

26. Vem saknade du?
Sanna. Jessica. Sonja. Nathalie.
 
27. Lärde du känna några nya människor?
Jaa, alla nya kollegor.
 
28. Vad ser du mest fram emot med 2018?
Att jag ska ta tag i mitt liv. Göra saker som jag har nytta av i framtiden och som får mig att må bra.
 
29. Tror du 2018 kommer bli lika bra?
Det ska bli bättre...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback