Local Heroes 2017

2017-02-19 @ 11:32:00
Ja, äntligen så kunde jag gå på Local Heroes-galan. Nu var den ju på Göransson Arena här i Sandviken istället för i Gävle. Jag tog mig dit själv, fick låna bilen av mamma så jag slapp gå. Kom dit runt 20-tiden, men det visade sig att inget hände där innan 21 när galan började.. Men jag träffade Ida det första jag gjorde, så jag pratade en del med henne innan hon skulle iväg och äta. Fina människa! Då stod jag helt upp och ner och väntade bara. Vid 21 så började det och det var en hel del folk där, men ingen jag kände.. Det delades ut massa priser och lite uppträdanden var det också. Ida uppträdde med sin senaste singel Perhaps, så sjukt bra ju! Och sedan vann(!) människan två priser också. Årets musikvideo och årets album. Så jäkla värd det! Bästa Ida, grattis! Pratade lite mer med Ida och en timme senare så var galan slut och då fortsatte det med lite uppträdanden blandat med DJ. Så segt då jag stod där själv, haha. Ville inte åka hem heller för väntade på att Baron Bane skulle uppträda. Runt 23-tiden så klev dom upp på scenen och bjöd på tre låtar. Så himla bra ju! Väntade en stund ifall Ida skulle komma ut men jag åkte hemåt istället. Hade faktiskt en fin kväll trots att jag var själv. Ida är grym i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback