Stockholm.

2017-02-26 @ 12:40:00
Det blev tidig buss till Stockholm igår. Kom fram till ett kallt Stockholm, men soligt. Började med att gå över till kungsholmen och bort mot Norr mälarstrand, så promenerade lite längs vattnet där. Så otroligt fint! In mot stan för att äta sen och sen gick jag bort till skeppsbron och djurgårdsfärjan. Promenade över till Cirkus där jag skulle se eftermiddagsföreställningen av Fantomen på Operan. Så förväntansfull ju! Den började, och musiken, wow! Så otroligt maffigt! Den var himla bra alltså, så glad att jag tog mig ner och såg den. Efteråt så tog jag spårvagnen tillbaka och gick sen till bussen för att åka hemåt. En mycket fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback