Håll tummarna eller nåt.

2017-01-02 @ 15:49:00
Jobbade ju som sagt sista dagen på mellansvenska i fredags, vilket kändes hur tråkigt som helst. Gosh vad jag kommer sakna det stället och folken där ♥ Men på nåt sätt är jag ju tvungen att få in pengar för att betala hyran och räkningar.. Får ju börja stämpla nu men tänkte försöka få nå jobb först.. Såg att JT städservice sökte folk, så jag mailade iväg en ansökan till dom i fredags, och en kvart senare så ringde dom. Jobbintervjumåndag blev bestämt. Så idag var jag dit och fick prata med dom två som har hand om allt. Hur roliga och lättsamma som helst. Dom pratade mest och det hela var mest för att dom ville se hur jag var som person så. Och dom skulle höra av sig under veckan.. Håll tummarna nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback