Uppvisningar x2

2017-05-15 @ 16:08:00
Lördag. Kom till Parken runt 9.30-tiden, hjälpte till lite och sedan var det dags för genrepet. Och det gick väll bra. Vid 12 så började uppvisningen. Hade bara fyra danser denna gång. Street/house/jumpstyle, modern x2 och ragga. Och alla gick väll skapligt så. Så roligt! Hängde kvar till slutet innan vi åkte hemåt..
 
 
Söndag. Tog bilen till Jernvallen denna dag, första gången uppvisningen skulle vara där. Lämnade av alla grejer bakom skynket, för hade stressigt att byta om sen och fick sällskap av resten av gänget jag dansar med. Genrepet började vid 10. Danserna gick bra, men var helt slut efteråt och stressigt blev det. Vid 12 så började allt. Rond 2 var min första dans ut och det var street. Så jäkla roligt! Och sen följde modern, disco, high heels, modern, disco, modern/jazz och sist ragga. Och danserna gick väll skapligt så. Roligt i alla fall. Avslutningen slutade runt 16-tiden. Pratade med folket innan jag åkte hem och fixade mig för personalmiddagen. Trevligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback