Uppvisningshelg.

2018-12-02 @ 19:30:00
Igår (lördags) var de avslutning på estraden i Gävle. Hade bara två danser. Var tvungen att komma till genrepet till 10 men vi hann knappt köra våra danser, så otroligt segt. Vid 12 så började de, och runt halv två så dansade vi våran första dans och en timme senare den andra. Det gick skapligt! Det var roligare att träffa allt folk som man inte träffar under terminen så. Sen gick jag och Alma genom en grej med Ida inför morgondagen, najs! 
 
 
Och idag var det avslutning på Jernvallen i Sandviken. Bara två danser här med, men mina absoluta favoritdanser. Och älskar gänget här. Genrep från 9 typ, de gick fort för oss. Och vid 11 så började uppvisningen. Vi körde streeten mitt i nånstans och sen skulle raggan vara sist men blev tvungen att flytta den då uppvisningen var lite försenad och Ida skulle iväg. Men danserna gick sjukt bra och vi alla var nöjda. Så roligt! Och sedan drog jag och Alice iväg med Ida. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback