Mycket fin dag!

2018-06-05 @ 21:04:00
Efter jobbet idag så var det bestämt att jag och Jenny (en kollega) skulle umgås, första gången utanför jobbet såhär.. Jag åkte hemåt och bytte om så kom hon och hämtade upp mig. Raka vägen mot Högbo för att spela minigolf i stormen. Ja det var lite kyligare denna dag och de blåste en del.. Men vi skulle spela ändå.. Det var mycket roligt och fort gick det, haha. Och vi pratade på om lite allt möjligt. Sen när vi var klara så bestämde vi oss för en fika så då åkte vi in till stan och begav oss till waynes. Köpte fika och slog oss ner där, gott! Pratade på om allt möjligt, så himla trevligt! Så himla glad att vi funkade så bra tillsammans. Efter nån timme där så drog vi över till sweeet och sen blombutiken innan vi tog oss till bilen igen och hon skjutsade hem mig. Pratade lite till i bilen och sen skiljdes vi åt. Tack J för dagen! Jag for in och bytte om och åt lite snabbt och sen ut till bilen. Raka vägen till Gävle och dansfys med Ida som gällde. Körde på som aldrig förr och var helt slut efter två timmar och då var det bara åka hemåt igen.. Fin dag med fina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback