Idol 2009 - Roadshow.

2009-11-14 @ 21:23:44
Jag kom upp strax efter tio-tiden och fick lite bråttom. Duschade, åt frukost och fixade väskan. Jag drog hemifrån kvart över elva typ, bussen från resecentrum gick vid halv tolv-tiden. Framme i Valbo köpis vid 12-tiden och drog då raka vägen in mot scenen. Träffade Lollo med vänner där som jag hängde med då.. Vid 12.30 så var det dags för uppträdande med Idolerna, Carin da Silva presenterade alla. Först ut var Rabih med You are not alone. Och han var faktiskt bra i den låten, trodde ju inte jag skulle säga så, men låten passar han.. Efter han så kom Erika och sjöng About you now. Wow vilken röst hon har live alltså, shit. Hon var bra! Och sedan blev det Niclas som sjöng en egen låt, det lät inte så bra alls.. Och sist men inte minst, Karolina med This is a mans world, hon är grym. Vilken röst alltså, åh!! Det var henne jag åkte in för att se/träffa..

Efter uppträdandet så var det dags för fotografering med Idolerna som Dustin home höll i.. Vi drog upp allihopa, jag och Lollo tog tillsammans med dem alla. Kortet blev bra! Sedan ner och ställa sig i kön igen för signeringen, kom upp efter en stund.. Tog ett Idol-kort och de alla signerade, Eddie dök även upp då.. Pratade lite med Karolina och hon kände igen mig, hihi. Berömde henne lite och fick en spontan kram, söta. Och sedan trallade vi ner.. Då hände det inte så mycket under en stund, så då åt vi lite, pratade massa och hämtade sedan ut vårt kort hos Dustin home, najs.

Uppträdande vid 15.15 igen.. Och alla körde sina låtar igen, och Karolina var så mycket grymmare denna gång. Hon är fantastisk alltså! Och Eddie var med och sjöng denna gång också, han sjöng Man in the mirror. Riktigt bra ju! Och de som fick flest applåder och jubel var ju såklart Rabih och Eddie, shiit.. Och det blev signering igen, Niclas var tvungen att dra.. Men vi hann ändå inte upp, de hann stänga signeringen innan. xD haha. Så vi ställde oss på sidan och väntade in dem.. Tillslut så kom alla ner och skulle gå iväg, så jag ropade på Karolina och pratade lite med henne och tog ett kort tillsammans med henne. :) Hon är ju bara sööt! Tackade för dagen och hon trallade iväg med resten. Och jag, Lollo och hennes mamma slog oss ner på en bänk och pratade lite till. Trevligt. Men sedan lära jag ta mig iväg så jag skulle hinna med bussen hemåt igen.. Den gick vid fem-tiden så hemma strax efter halv sex, mamma hämtade mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback