Vilken fabolous dag. <3

2009-11-26 @ 21:48:45

Strax efter 12-tiden kom jag iväg, och tog t-bana in mot centralen. Bestämde mig då att ta mig ut till Fridhemsplan för att heja på Marie rödtott, för hon repade där ute. Klockan var la runt kvart i ett när jag kom dit, vid ett-tiden visste jag att de hade lunch.. Så jag ställde mig utanför och kollade på allt folk och väntade.. Helt plöstligt så såg jag en Lisa Stadell komma gående, med Lars Hägglund.. Chockad om något, det blev vi båda två. Det blev kramkalas och Lisa stannade och pratade massa, fina hon. Lars hejade men trallade in direkt. Efter en stund var Lisa tvungen att ta sig in också, men vi skulle höras av och så.. :) Fina hon, så kul att träffa henne igen ju! Sedan stod jag där och glodde lite till.. Också dök gänget upp med en Marie rödtott i, hon blev chockad att se mig där och frågade vad jag gjorde där. Mitt svar; väntade på dig och ville säga hej! (a) Hon blev glad, kramkalas och allt. Resten av hennes gäng kilade iväg medans M stannade och pratade lite, om lite allt möjligt. Underbara hon, trevligt att träffa henne igen! :) Efter det så drog jag in mot stan igen, och snurrade runt och runt.. Jag köpte en klänning och en tunika på gina, pengarna bara försvinner.. xD Var även in i Gamla stan på julmarknaden där, mysigt men snön saknades ju, haha. Sedan tillbaks till konserthuset för att träffa upp Jess innan hon skulle in.. Mysig goskram och lite snackis om vad som händer i mitt liv och allt sådant. Söta hon, som bryr sig så! Micke kom strax efter J, för han kom från skolan.. Vi pratade lite om allt möjligt med henne, lövely! Sedan var hon tvungen att dra in och dte blev kramkalas igen. Puss på henne! Vi stod kvar en stund, Vera kom strax efter där så vi hejade på henne lite snabbt. Sedan gav vi upp och åkte hemåt.. Då åt vi och sedan slog jag mig ner vid datorn!

Puss på denna dag... ♥
Vilka fantastiska människor det finns!
Lisa, Marie och Jessica. ♥


Kommentarer
Postat av: Mika

OH MY... LAAAAAAAAARS?!?!?!?!!? VAD GJORDE HAN DÄR?!

2009-11-27 @ 22:49:42
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Carro

Mika: Han och Lisa skulle repa inför gig... :)

2009-11-27 @ 23:05:50
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback