Min kväll..

2012-02-05 @ 00:30:43
Ikväll här så åt vi tacos här hemma. Jag, mamma, syster och Danne. Gottigott ju! Sedan skjutsade mamma oss till kusinvitamin strax efter 19-tiden. Det var lite folk där redan och det dök upp några fler under kvällen. Vid åtta så satt vi alla samlade i vardagsrummet med Melodifestivalen på tvn. Det var la en bra deltävling. Jag måste bara säga att kag tokgillar Helena va, hon är så härlig! Så rätt att Loreen gick till final, wow årets vinnare?! Sen ville jag även ha Afro-Dite eller Marie Serneholt till final eller åtminstone till andra chansen.. Menmen, allt kan hända! När det var slut så lyssnade vi mest på musik och satt helt upp och ner, pratade lite och så. :) Mamma kom och hämtade mig vid halv tolv.. Det var la en trevlig kväll hos kusinen, inte ofta som jag brukar följa med såhär men.. :) Nu sitter jag här och kollar på Fame, den gamla versionen, så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback