Mitt i veckan!

2012-02-01 @ 23:04:18
Kom upp efter tio-tiden idag, lite segt. Vid halv 12 så åkte jag och mamma förbi ica och hämtade ut mina kursböcker. Bussen in till Gävle sen. Föreläsning vid 13, marknadsföring denna gång och det var lite segt va. Slutade en timme tidigare och hängde kvar med Sanna en stund innan hennes hämtning kom. In mot stan och kikade runt där lite snabbt. Lite mat på donken också. Strax innan fem-tiden tog jag mig till Ackes. Träffade Lisa typ det första jag gjorde, trevligt. Vi ska försöka ses nästa vecka! :) Annars satt jag mest där helt upp och ner, pratade lite med Montana och pluggade lite.. Vid åtta var det dags att dansa, fantasy! Lite nervös denna gång också, haha. Gjorde diagonaler denna gång, suck. Först chassé med spagat-hopp och sedan piruetter, långsamma o snabba. Koreografin sen, det från förra veckan sitter ganska bra. La på massa nytt med en massa krångliga snurrar på golvet, eh! Nästa gång kanske man hinner med i alla fall.. Började även på en disco-koreografi. Men vi körde bara till en långsam låt idag. Tur det alltså, för jag har aldrig dansat disco förut. Verkligen superroligt ju! Bussen hem direkt efter och var hemma vid tio-tiden igen. Tvn åkte på direkt, body of proof! Så bra! Även datorn åkte på, en snabbkoll på allt som hänt. Nu väntar dock sängen!

Ännu en lång dag blev det, och imorgon blir den ännu längre.
Plugg/litteraturläsning. Föreläsning. Dansa. Releasefest. Åh, vad jag kommer vara trött imorgon!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback