Gårdagen var lång och fin!

2012-02-03 @ 13:54:30

Dagen började lungt. Läste ikapp i fipa-boken, det mesta kände man igen och det var skönt. Sen gjorde jag la inte så mycket. Packade väskan för dagen/kvällen och åt lite lunch innan pappa kom och hämtade mig vid 14-tiden. Skjutsade mig till bussen och jag var in till Gävle och högskolan. Föreläsning i finansiell planering och analys vid 15.15, där vi räknade massa.. Rörelsekapital i handelsföretag och industriföretag. Det var la lite roligt! Slutade strax efter halv sex och tog då bussen in till stan. Snabbmat på donken, för att sedan ta mig till Ackes. Dags att dansa vid 19.10. Latino som gällde. Började med en chacha-koreografi denna gång, lite svårt men det ska nog gå. Sedan repeterade vi samban från förra veckan plus att vi la på lite nya steg. Krångligt, men nästa vecka sitter det! Slutade typ kvart över åtta och sprang då till omklädningsrummet direkt för att byta om och fixa oss lite.. Caroline hade även hunnit komma dit, najs! :)

Vi; jag, Caroline och Josefine, tog oss sedan iväg till BaraVara som låg gatan bakom Ackes. En krog typ.. Det var dags för Ida Longs releaseparty, för hon släppte ju sin skiva i onsdags, grymt! Det var ganska mycket folk där, men inte många man kände igen. Bara Ida typ, och även Lisa dök upp där. :) Annars var det vi tre och Victoria kom också! Runt halv tio-tiden så sjöng Ida några låtar. Walk into the fire. Doll. Body N Soul. Dalmo-walk. Come Out and Play. Och tackade sedan alla som gjort detta möjligt med skivan och allt. Hon är så söt va! Sedan satt vi mest där och hängde, V lämnade oss direkt för hon lära hem. Vi pratade på om lite allt möjligt, blev lite trötta mot slutet bara. Caroline lämnade oss strax efter elva, och vi pratade lite med Ida innan vi också lämnade stället. Tog hejdå av Josefine och tog sedan bussen hemåt vid halv 12. Mamma hämtade mig på resecentrum och var hemma strax efter 12 och då väntade sängen..




Lite dålig kvalité, men min kamera suger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback