Mer fika och möte.

2013-01-09 @ 23:44:10
eftermiddagen så åkte jag och syster in till Gävle och kikade runt lite.. Strax efter 16-tiden så mötte jag upp Cassandra på stan och vi kikade runt lite snabbt vi också. Sedan drog vi till waynes för lite fika.. Där satt vi nån timme och bara pratade massa. Så mysigt ju! Såklart så blev det mycket dansprat, hihi, himla trevligt! Runt halv sju så drog vi därifrån och över till Ackes. Satt där i soffan och slappade, hejade och kramades med Ida när hon kom förbi för att dansa, trevligt! Vid 19-tiden så var det dags för möte inför tävlingen i februari som dem ska anordna. Det var jag, Cassandra, Frida och ett tiotal föräldrar till pardansarna där plus Irina och Vahidin då. Gick igenom allt som måste fixas och lite vad alla kunna göra och så. Vi fick två olika "jobb" som vi ska sköta under tävlingen, najs! Runt halv nio så var det klart, så mycket som vi kunna lösa då i alla fall. Pratade med Irina och Frida lite snabbt, och sedan lite med Emma som var i salen och dansade. Trevligt! Sedan tog jag och Cassandra sällskap till min buss och jag åkte hemåt vid nio-tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback