Discobowling.

2014-01-12 @ 21:42:00
I fredagskväll var jag in till Gävle och bowlade med ett gäng. Mötte upp Josefine och Nemo utanför bowlinghallen och sen resten av tjejerna. Sanna, Ida, Jenny och Jenna. Hade bokat en bana mellan 20-22. Det var ju hundra år sedan sist jag bowlade, men gudars så roligt det var.. Vi hade riktigt roligt och det var trevligt att träffa lite nytt folk också. Vi hann spela två serier där det slutade med att Jenny vann och jag, Josefine och Ida kom på en delad andra plats. Haha, galet! Efteråt så stod vi och pratade en stund utanför innan vi tog hejdå och delade på oss. Josefine, Jenny och Nemo väntade med mig på bussen, tack!
 
Tack alla för en trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback