SötSonja

2007-04-30 @ 00:50:10
lördags var jag till kupolen i Borlänge, älskade Sonja var där och uppträdde. Jag tog tåget dit med Sara och Emma, väl där mötte vi upp Sandra, en kompis till Sara. Vi gick runt lite inne i kupolen, åt på donkan och så. Sen träffade jag Louise och hennes kompis, vi snurra runt lite och sedan begav vi oss till scenen där Sonja skulle sjunga. Fröken Aldén kom upp på scen och sjöng två låtar, För att du finns och Här står jag -älska. Så underbart! Efter blev de signering, kom upp till henne, tog kort och så.. pratade lite också : ) och vi tog även ett till kort precis innan hon skulle gå, så 7kt goo ... Tack Sonja <3 ... tack även sara och emma för att ni vilja följa med och göra mig sällskap <3

Louise; tack för i lördags, de var så himla kul att träffa dig igen, du är så underbar. längtar bara ännu mer tills vi ses igen, hoppas på Sthlm (a) : ) Saknar ju dig <3 Kääärlek .


   

Gränslös käärlek / Carro .

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar att vara i sällskap med dig hjärtat . <3

2007-04-30 @ 00:56:01
URL: http://youmakemesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback