17/7 - Allsång på skansen

2007-07-19 @ 23:44:03

klockan på ringning halv åtta.. jag gjorde mig klar och sedan kom sara o dom och hämtade mig runt nio typ : ) då började våran tripp mot stockholm ;D sara körde första biten, stannade vid Röde orm(som vanligt) och då tog jag över : ) kom fram till sthlm runt 12-tiden.. och då blev de McDonalds och sen en tripp på stan och sedan vidare till skansen :D iiih.. de var mycket folk där men inte lika mkt folk som vi trodde att de skulle va :P haha. Dea&Jessica stod på scenen och repa -så sööta-,+ massa andra :D.. sen sprang vi till sidan av scenen, och jag fick se skymten av Dea&Jessica där, dom stod och pratade.. och till slut så kollade sköningen, passade då på att vinka och hon såg mig o vinka tillbaks :D iih, och sara ba: hon kollade in *tog kort* hahaha.
sen sprang vi runt lite, träffade våra kompisar Josefin och Micke : ) han fotade lite på oss tre :P haha. lägger ut en bild här ^^. sen fixade Josefin så vi kunde sitta framme vid henne, typ längst fram blev de, TACK :D och självklart så skulle de börja regna :S dryyygt...


genrepet
började runt 17-tiden.. först ut var Eldkvarn med Fulla för kärlekens skull, gillar den låten.. sen blev de Sofia Karlsson.. och sen nå knas och ännu mer knas tror ja.. haha, sofia och svante sjöng duett.. fiint : ) sen var de äntligen dags för Markoolio :D fast min favorit var ju Dea <3 :D så grymt var de.. sen var de nån timme kvar till direktsändningen.. sprang runt lite till, träffade Mikaela.. riktigt kul :D .. vi passade på att ta en korv med bröd också.. vi lära ju äta nått.. haha.


då var de dags, klockan hade blivit åtta :D hihi, och regnet bara öste ner :/ HAHA. men de var kul ändå, stockholm i mitt <3 ! bäst var helt klart när Markoolio kom ut, vilket jubel :D hihi, älskar allsången, en kväll i juni <3 riktigt grymt.. hade ögonkontakt med Dea hur mycket som helst (a) så go när hon stod där bak!! sen blev de Ingen sommar utan Dea(reagge), oj vad jag skrek när Dea kom in ;D haha. både hon och jessica, grymma som vanligt : ) *vinkvink*
sen var de slut, gillade slutet när Dea&Jessica var med och dansa lite (a) ögonkontakt <3


sen blev de eftershow, först Eldkvarn en stund och sedan Sofia Karlsson.. sen slut :| haha. alla ba, MARKOOLIO !! vi vill se MARKOOLIO.. men nej, han hade redan dragit därifrån :'( gud va tråkigt de var.. jag ville ju se han igen, och självklart ville jag se Dea igen.. för jag åkte ju faktiskt dit enbart för att se Dea (a).. och jag frågade en vakt efteråt om Dea&Jessica var kvar, men dom hade dragit dom me.. så tråkigt, ville träffa Dea igen ju.. men de blir fler tillfällen hoppas ja ; )

så vi drog från skansen då, gick in på Grönan, för att möta upp saras syster o hennes kompis där : ) sen vid tio åkte vi till slussen.. köpte något att äta och tog oss sedan ut till sollentuna till bilen.. vi kom nog därifrån runt halv tolv maybe :S haha. sara började köra hem och vi bytte plats vid Röde orm.. gud va trött jag var asså, drygt att köra bil då.. men tur att Rix fm finns, dom spelar grymt bra låtar asså ;D haha. vi var hemma vid 2-tiden och då var de ju bara att hoppa i säng.. skulle ju jobba dagen efter, skulle ju upp vid 6.. :/ så de blev gonatt !!


         

Kommentarer
Postat av: sara

HUR VÅGAR DU LÄGGA UT DEN DÄRA SISTA BILDEN ? HAHA
bara för du är as snygg på den :D
fast den finns ju på skansen sidan haha
PUSS !

2007-07-20 @ 11:35:21
URL: http://youmakemesmile.blogg.se
Postat av: Mika

Deeeeeeeea <33333333(nu får sofie ryck på mig. HAHAHA!)

2007-07-22 @ 16:33:08
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback