sötast

2007-07-23 @ 20:09:01
image213

en helg har rullat förbi.. och jag har jobbat som vanligt.. haha, så jobbigt menmen.. peeengar ;D sen har jag inte gjort så mycket mer, googlat runt lite på internet och hittat massa bilder ^^. söta som bara den <3
jag har även kollat massa på mello -06 dvdn, jag bara älskar den.. Dea - sötast <3

idag sov jag ganska länge, eller jag låg o drog mig till ett typ.. så sköönt, var ledig idag :D sen har jag mest kollat på tv.. Life as we know it, gillar den serien, så himla braa : ) o massa annat!

Nu ska jag ta mig lite glass och se lite på Mellon igen (aa) . Kärlek till den ...


Planerat
27 Juli - Diggiloo : )
3 Augusti - Pride ;D
Kärlek till Er alla / Carro

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Söta bilder på Dea, har du tagit dem? Puss

2007-07-25 @ 20:59:47
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se
Postat av: Carro

Mikaela: Neej, jag hittade dom.. de är när hon körar bakom E-type :P haha. Puss

2007-07-25 @ 23:53:48
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback