Tillbaka till verkligheten ...

2007-07-17 @ 00:39:41

jag kom hem igår från min veckas semester.. jag tänker berätta om allt (nästan ialf) i ett annat inlägg : )

idag var de upp tidigt och iväg och jobba, klockan 7 började jag :S drygt men va tusan, jag tjänar pengar och de behövs kan jag lova :D haha. jobbade ända till klockan 15.. och då for jag hem, packade upp alla grejer och ringde till sara.. hon kom hit och vi pratade och sådära.. kollade på victoriadagen, de var riktigt bra : ) haha. älskar tre s <3
sen skulle hon hem och jag skulle äta.. så sen har jag bara kollat lite inspelningar som jag gjort under veckan : ) och sen har jag ugglat här.. ska dra mig till sängs nu. berättar om min skåne-tripp antingen imorrn lr på onsdag ; )
Allsång på skansen tomorrow <3 :D

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback