A little bit of love

2007-03-26 @ 23:23:24

just nu sitter jag här och lyssnar på musik och snackar med lite folks on msn . alltid trevligt de, thihi ...
helgen har varit skojjig, tänkte ta och berätta lite smått vad som har hänt : )

Lördag: Vaknade väl i lagom tid, runt 10 typ ... skulle in till Valbo med Sara, syster och Emma : ) tog bilen in vid 14 tiden typ . Nanne Grönvall skulle uppträda kl 15.30 och Erik Segerstedt kl 16.00 ... så vi kika runt i lite affärer först och så . sen var det dax för Nanne och hon sjöng tre låtar tror ja ^^ . haha . sen blev de signering där och då drog vi och köpte en slush ; ) mums . cola och jordgubbs smak <3 sen blev de Erik och han sjöng också tre om jag minns rätt ... haha . bra minne jag vet ; ) HAHA . signering efter ... vi var inte upp då heller, vi kika lite affärer igen, jag köpte en rutig kjol och en hatt ;D haha . så hett ! -asg. sen drog vi hemåt igen. åt här hemma, sen åkte vi hem till Sara .. chilla där lite, sara färgade håret, hihi -snyggt ! sen hem hit igen runt elva typ, då spela vi lite kort och lyssnade på massa musik ;D thihi . runt halv två så skjutsa vi hem sara o emma ... sen blev de msn en "liten" stund, kom nog i säng halv fyra ...


Söndag:
Upp tidigt, klockan ställd på 9 . skulle till valbo igen med tjejerna, Andreas Johnson skulle vara där vid 12... vi blev lite sena in, kom in till typ tio i tolv ... gasen i botten typ hela vägen ; ) -asg. snabbt gick de ialf !! han sjöng tre låtar, Sing for me, A little bit of love och Glorious ... gillar den sista låten så mycket !! thihi . vi drog hem typ direkt efteråt och då for vi till Dollar ... köpte present till mamsen haha :P sen hem, åt lite donkan mat ... sen kom sara hit och vi bestämde oss för att åka och hyra film.. hade inget annat för oss.. blev två filmer, Förortsungar och Tjenare kungen : ) hihi. Vi kollade bara på en, förortsungar, den var riktigt bra asså :D bounce - grymt !! "just nu känner jag att det gungar" - underbar låt ! sen bidde de OC och så ... minns ej mer vad jag gjorde, satt nog här en stund : ) haha .


haha, de var min helg de :P mycket bilåkande har det blivit iallafall, haha. jag ääger ; ) ASG .


Idag:
jag och sara var och hälsade på på min systers skola(min gamla).. det var najs, träffade massa gamla lärare, trevligtrevligt : ) hihi. va gjorde vi mer, hmm, kollat lite tv har vi gjort . sen inte mycket slappat och så !!


7kt mycket kärlek till Er <3

// Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback