Dagen

2007-11-23 @ 10:19:54
Jag vaknade runt nio typ.. var upp och mailade till min lärare att jag inte kunde komma på lektionen vid tio, pga "jobb", hahaha. yaay ; ) sen har jag duschat och så, chefen ringde också, så jag pratade lite med henne : ) nu sitter jag här men ska fixa mig och äta lite frukost.. och packa klart det sista!!!

Vid ett så drar jag till skolan för historia lektion, haha.. men de kan nog bli kul, vi har Annette så : ) sen vid tre så kommer mamma och hämtar mig och skjutsar mig till resecentrum där jag tar bussen in till Gävle och sen tåget vidare till Bollnäs.. där Anna-Karin möter upp mig :D sen ska vi springa runt där lite.. sen åker vi hem till henne tror ja, och äter, kollar tv eller något sånt
: )
På lördagen bär det iväg till Sundsvall :D Sonja har signering i Birsta.. så där ska vi dyka upp :D Carro möter oss på stationen, sen åker vi raka vägen dit : ) sen vidare hem på kvällen
: )

Jag lovar att berätta mer sedan, kanske blir nån gång i helgen.. : )
Ha en bra helg allihopa!
Kärlek, Carro

Kommentarer
Postat av: A-K

Nu är de inte långt kvar, 6 timmar tills du kommer till Bolllnäs faktiskt, hehe. Nä, nu måste jag göra läxor:S

2007-11-23 @ 11:12:19
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se
Postat av: Carro

A-K: Neej wiiiie :D jag längtar, gud va kul vi ska ha :D ja plugga på du ;) jag skickar ett mess när jag kommit på tåget, så du vet att jag kom med ;) HAHA.

2007-11-23 @ 11:26:52
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Sussi

Tjenare Carro! Jag ser att du håller dig sysselsatt, väldigt sysselsatt! :P Tänk att jag hittade dig i djungeln av bloggar. Helt otroligt.

2007-11-23 @ 23:40:09
URL: http://lavica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback