Halloween-fest

2007-11-11 @ 01:45:04
Yaay ;D


jag har varit på halloween-fest ikväll.. maskerad, haha. jag var djävul hihi.. och sanela var catwoman, seeexy ;D
sanela & johan kom och hämtade mig vid åtta-tiden typ och då for vi till linda.. de var lite folk där, eller jaa.. vi blev typ tjugo personer bara, men de var skoj ändå!! ja jag kände ju inte en enda där, förutom sanela och linda då. haha, men vi lekte lite lekar, först lappleken och den är sååå kul :D och sen blev de en tävling; som gick ut på att få dit någon i sin arbetsuniform :P haha. sen satt vi mest och pratade och skojade lite, lyssnade på musik och sådant.. sen dags för lappleken igen :D hihi. sen myste vi en stund till där innan vi ringde johan så han kom och hämtade oss. jag kom nog hem runt halv ett-tiden tror jag de var : ) riktigt lyckad kväll!!

tack sanela för en helt otroligt underbar kväll, du är bäst <3
tack sara för hjälpen med sminkning och håret :D <3

Kärlek till Er <3

Kommentarer
Postat av: sara

det va så lite vännen , du är as snygg :*

2007-11-11 @ 21:44:43
URL: http://youmakemesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback