Julgalan i Falun

2007-11-17 @ 16:35:05
image324 image325

"De som gör bäst ifrån sig är, förutom Jerka, Sonja Aldén, som har en suverän röst och Linda Bengtzing som utstrålar energi, gott humör och har fin publikkontakt. En äldre man i publiken hjälper mer än gärna till att knäppa ihop bh-bandet när det lossnar och hon sveper glatt en öl hon blir bjuden på. Stämningen var mer än uppsluppen."
@ Dalarnas tidningar

... jag var ju som sagt på julgalan i falun igår.. och shit vilken suverän show asså.. :D sonja, linda och bounce var bäst <3
men jag har tyvärr inte tid att berätta något mer nu, håller på och fixar och donar inför kvällen ;D så jag berättar mer imorrn troligtvis : ) och lite bilder kanske också kommer upp.. nej nu lär jag fixa håret ; )

På återseende, God Jul...
Kärlek / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback