Julgalan i Gävle

2007-11-18 @ 13:51:31
image326

"Jerry var nästan rörd till tårar över det gensvar han fick av tusentals personer i publiken. Synd att pausen till den efterföljande artiststafetten blev alldeles för lång, trycket i hallen kom liksom av sig en aning. Även om Andreas Johnson med sin bästa låt, "Glorious" fick igång kalaset rätt skapligt. Linda Bengtzing kom in och ljög så bra och följdes av Linda Sundblad och Sonja Aldén."
@ GD

... jag var på julgalan även i Gävle, med sara :D och vi hade de mysigt vi : ) hihi. jag tycker showen är så bra. och att jerry williams tar livet av en, hahaha. menmen, jag ska ta och skriva om båda kvällarna sen när de finns tid och ork, lite senare idag : )

nu ska jag ta och fixa mig för dagen, ska träffa sara och betala våran kryssning... de börjar närma sig <3
Kärlek
Carro

image327
Sonja Aldén. Skönsjungande inslag i Julgalan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback