Trötter

2007-11-20 @ 12:37:23
en ny dag med nya tag..
imorse var jag uppe tidigt, redan vid halv sju stod klockan på ringning. jag körde vattengympa vid tjugo i åtta.. det gick alldeles utmärkt, lite trött men de gör inget.. haha.
sen har jag mest legat och vilat lite, är ju så trött. Sanela ringde även, så pratade med henne lite snabbt : )

Och kolla vilken underbart sööt bild jag hittade på Linda. Hihi, verkligen så sjukt sööt! Kärlek till henne!!! Snart dags för Linda, den 2 december då smäller det, oj vad kul det ska bli.. Längtar :D

Nej nu ska jag fortsätta digga min musik här... och kanske ta något att äta!
Kärlek / Carro

Jag förstår att inget kan bli som förut
Ja, jag vet nu, allt tog slut
Jag borde ha sagt som det var
Du bad mig förklara

Hur kunde jag gå med himlen framför mig
Utan att ens förstå

Om jag fick leva mitt liv på nytt igen
Skulle inget få skilja oss åt
Jag har förlorat en del av sanningen
Hur kunde jag ge mig av
Medan du sov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback