Sonja Aldén <3

2007-09-23 @ 20:48:12
Hon är helt fantastisk.. det finns inga ord som kan beskriva henne ordentligt, hon är helt enkelt obeskrivlig! hon betyder sjukt mycket för mig, allt hon gjort och sagt. obeskrivligt, kommer alltid vara evigt tacksam! världens underbaraste person är hon, så himla omtänksam och allt!! en person med båda fötterna på jorden. en stor förebild!! och att hon sjunger som en gud, skadar ju inte.. hennes röst är helt gudomlig, så vacker.. och hon berör, allt hon sjunger går rakt in i hjärta och själ.. en sån charm och utstrålning.. hon är kärlek. jag älskar hennes skiva, varje låt berör på sitt sätt.. vilka texter, ojoj, uuunderbart! alla låtar går verkligen att lyssna på, det är inte ofta det är så på en skiva.. men hon har verkligen lyckats, jag älskar varenda låt och de kan spelas om och om igen!! "Till dig" är nog den bästa skivan som någonsin gjorts <3... hon är en sån sjukt go person och helt fantastisk som artist! jag kommer alltid finns vid hennes sida och följa hennes väg.. hon har nåt som ingen annan har, hon är så underbar! hon är den bästa, stjärnan som lysar klarast på stjärnhimlen!! De går inget annat än att älska denna person! säger det igen, hon ÄR kärlek!!

TACK för att du finns, Tack för allt!!

    
   
 

Nu och för evigt!!

Saknaden är enormt Stor <333


Kommentarer
Postat av: adam

den åttonde var bäst, ;)! hihi <3

2007-09-25 @ 07:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback