Onsdag!

2008-04-09 @ 13:52:26
Jag har typ nyss sett på Våra Bästa år, och herreguuud va bra de är!! haha!! Lär kolla imorrn också : )

När jag vaknade imorse så var det vitt ute :O hahaha, de hade snöat, fyfaan!! Inte alls kul, värsta plaskigt och skit ute nu ju! Men jag har iallafall varit i skolan nu på förmiddan, hade svenska lektion : ) Vissa redovisade och sedan gick vi igenom hur vi ska göra våran fördjupning!! Och hjälp, de är typ bara att sätta igång, men jag vet inte riktigt hur jag ska börja, för de blev nästan bara krångligare när vi gick igenom allt HAHA!! Men iallafall, jag måste börja, för på onsdag vill hon ha något i handen, så de är bara sätta igång!!!

Nu sitter jag här och blänger, ska ner och ta något att äta tror jag innan jag sätter mig in i något : ) hihi. Och får se om jag kommer iväg till badet senare och dansar lite ;D Skulle vara najs, men då får vädret ta och bli lite bättre om jag ska tralla dit!!!

Kramkram
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback