Söndag!

2008-04-20 @ 21:03:15
Snart är denna dag förbi och jag sa att detta skulle bli en pluggdag, vilket skämt asså HAHA! De har varit dödshett ute ju :D Äntligen så kanske sommaren är påväg :D hihi.

Jag ställde ju förstås klockan på ringning idag, redan vid tio och jag kom väl upp då : ) Solen sken så fint ute så jag tänkte ju gå ut i solen.. Men när klockan var ett så var jag fortfarande kvar här vid datorn HAHA, men jag fixade mig och drog ut i solen en sväng, sen in igen för att sedan ta mig ut en sväng till ; ) Sen bestämde syster och jag att vi skulle ta oss till Ica och sedan förbi pappa för jag lära skriva ut en sak till min redovisning imorrn : ) Sen hem till datorn en stund för att sedan äta : ) Och nu har vi precis kollat klart på Stockholm Boogie, den var faktiskt bra men de var en knasig film, haha : )

Nu gör jag inte mye alls, men tror faktiskt jag ska ta och kolla lite på Pretty Woman : ) den är braaa!!
På återseende!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback