Sovande Carro, typ!!

2008-04-06 @ 00:28:37

Fyfaan va trött jag är nu för tiden, va äre med mig ?!?! :S Trött på allt typ..... måste lösas!!!!! snarast, för allt går åt skogen!!! För nåt är det som inte stämmer iallafall...
Aja skit i de nu, inget jag orkar tänka på i mitt trötta tillstånd nu...

Dagens musik... som får mig att må bra helt enkelt!
- Sonja Aldén - Här står jag
- Caracola - Smiling in love
- Sailon - Sacred
- Caracola - Mango Nights
- Carola - Sanna vänner

Morgondagens planer...
Åka hem till papps för att skriva ut en skolgrej på datorn! Plugga massa, jag måste!!! va ska jag mer göra, hmm.. Plugga, plugga, plugga.. Och inte sitta vid denna burk, efter 20.00 får jag sitta här, bestämmer jag nu!! Men bara om jag har gjort något plugg.... Så ni kanske inte hör något av mig imorrn då, haha!!

Nej nu lär jag fan dra mig till sängen, orkar inte tryna här mer nu!!
Jag älskar er mina vänner, ni vet vilka ni är <3
Kramkram
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback