Städat och så!

2008-04-10 @ 17:49:30
HA, det har då inte blivit så mycket plugg sedan förra inlägget! Mamma ställde in en hink med vatten och trasa till mig så jag skulle damma lite vid datorn.. Och ja det gjorde jag så fint så!! Fortsatte med hyllorna, då jag bestämde mig för att plocka ner allt från hyllorna och fixa om lite granna (a) fixade även lite uppe på garderoben också!! Så det höll jag på med i nån timme ;D haha!! Riktigt roligt men något annat än datorn, hihi!
Jag har även hittat lite information till min uppgift, lite text och bilder, sparade de på mitt usb-minne så jag får skriva ut och fixa hemma hos pappa i helgen : ) naajs!

Fick deklarationen idag också.. tydligen så har jag betalat för mycket skatt, så jag får tillbaks pengar :D iiiiih!! Ska fixa så jag får det innan midsommarn, så fett najs :D jag behöver verkligen pengarna ^^. Carro är lycklig!

Nu ska jag kila och kolla på Grey´s!!
BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback