30/8 - Anorah Är Ren Kärlek <3

2008-08-31 @ 22:12:10

Jag var framme i Stockholm vid 13.25 : ) Då mötte Micke upp mig och vi begav oss hem till han direkt.. Lämnade min väska och vi passade även på att äta lite mackor innan vi skulle dra igen. Ungefär vid halv tre så tog vi oss iväg, tog t-banan till centralen.. Slängde även iväg ett mess till Nathalie också, hon tyckte vi skulle göra de när vi var där ifall vi kunna ses lite när hon ändå var ledig : ) Vi kom till kungsan vid tre ungefär, på vägen dit så såg vi även Loa Falkman i en bil, de får vi inte glömma xD haha. Vi drog bort mot scenen direkt för att se om Anorah hade dykt upp, men hon syntes inte till!! Satte oss där en stund sen drog vi bort till lilla scenen och glodde, när vi plöstligt hör Laying down my cards från scenen, vi rent ut sagt rusade till scenen och där stod hon, den vi var där för, Anorah :D Hon soundcheckade lite snabbt och sedan gick vi till sidan och väntade, hon vinkade glatt från scenen när hon såg oss : ) Efter en stund så kom bruden ner, kramkalas, galet kul att träffa henne igen!! Liksom hur sööt som helst!! Pratade massa med henne, vi bad även Mika ringa också (A) haha. De var riktigt kul ju.. Vi tänkte på dig med gumman, du fick vara med på ett hörn <3 hihi. Även ett fan från Tyskland var där, som Anna och även vi pratade med : ) Blev lite fotosession med henne, sen skulle hon iväg!! Hon tyckte föresten att vi skulle ha en stoooor skylt till henne också xD



Så ja, då var de dags att leta efter något att ha som en skylt!!! Vi drog iväg och preciis när vi svängde ut från kungsan så stöter vi på Nathalie och hennes pojkvän.. Jag kastade mig ärligt talat på henne, shiit de var galet mysigt ju!! Hon hade platt hår, riktigt snyggt :O Pratade lite snabbt med henne, hon hade nyligen sett messet och skulle svara när de kommit till kungsan xD hihi. De blev även kort tillsammans -tack natta-. Tog hejdå och skulle typ höras senare!!

Vi trallade vidare för att hitta nåt att skriva på, jag tror fan vi gick runt hela Stockholm xD Gallerian, drottninggatan, hötorget, kungsgatan, stureplan, sturegallerian och tillbaks utan något att skriva på... Helt sjukt ju!! Tog oss till donken typ direkt och köpte lite mat, sen snurrade vi runt lite i kungsan och sen vidare bort en bit igen, drog ner en Nrj in the park-plansch och skrev på den ;D haha. De blev texten "Anorah - The story of our own". Sen drog vi tillbaks och fram till scenen, för de skulle ju börja vid sju fast de gjorde inte de riktigt!! Men de var sjukt mycket folk där, och shiiit va de knuffades och trängdes där framme, INGE KUL alls.. Vi var nära på att ge upp flera gånger liksom, men vi stod kvar, vi ville ju se Anorah uppträda ju!!! De började och de var några snubbar som började xD Och sedan var de Äntligen dags för ANOOOORAAAH!!! iiiiih.. Fett cool ju, hon såg även våran skylt (A) Vi var nog ensamma med skylt där, men vafaan, allt för Anna <3 Hon uppträdde med Laying down my cards och Story of my own, riktigt grymt ju!!! :D Försökte filma lite så gott de gick, man blev ju knuffad hit och dit.. Så direkt efter Anorah så tog vi oss ut därifrån och gud så skönt de var!!

Trallade runt i kungsan lite grann, tog oss till donken och köpte mcflurry, sen satte vi oss och segade på en bänk ett tag xD Tog oss bakom scenen och stod där och pratade lite, om bl.a. Anorah, när jag helt plöstligt ser människan en bit bort :O Så vi tog oss dit, pratade lite mer med henne : ) Sjuktsöööt ju!! Sen fick vi inte stanna kvar just där för Anna, de var ett jäkla kaos ett tag... Så vi drog iväg, fast inte så långt, satte oss bakom en polisbil typ xD Yaay!! Jag tror vi satt där ända tills de var slut, och de slutade väl la runt halv elva tiden : ) Då dök en Anorah ut igen :D Hon stod och pratade med oss och den tyska tjejen : ) Jag kan ju bara säga att Anna, du är galet crazy asså ; ) <3 But i liiike it!!! Hon fick föresten skylten av oss också, som hon blev glad över... Tror inte jag skrattat så mycket på länge, Anna kör på stureplanska (vi kallar de så nu) och flummar sig, herreguuud asså!!! Pratade på om lite allt möjligt, sen skulle dem tralla iväg, så de blev hejdå, hörs och ses snart igen ;D iiih!!

Vi stod kvar en stund med tyska tjejen och sedan begav vi oss därifrån också, pratade lite smått.. Jag undvek de mest, engelska är inte riktigt min grej (A) hihi. Sen vid Sergels torg tog vi hejdå av henne och vi fortsatte hem till Micke : ) Vi var hemma strax innan halv tolv, galet skönt att komma hem och att få sitta/ligga!!! Ont i benen hade vi och även ryggen.. Aldrig mer Nrj in the park kände vi efter detta, inte bara för skojs skull iallafall... Men dagen blev grymt lyckad iallafall, tack vare en viss Anna <3333


Anna "
Anorah" Nordell...
Jag måste bara Tacka för alla stunderna med dig,
Du är helt crazy ju, galet underbar!!!
Du var helt klart Bäst på scenen, så himla grym ju!!!
Tack för allt, du är ren kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Mika

AAAAAAAAAAAAVUNDSJUK, JAG ÄR SÅ AAAAAAAAAAAVUUUUUUNDSJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Puss på er för att ni är bästa, och gjorde mig RIKTIGT GLAD i min ensamhet vaa! Nästa gång är jag också med.. ;)



Och bilderna är ju helt deabetes söta och jag blir ju helt lycklig! Tänk, tre av världens finaste människor på samma bild! <3

Och tänk vilken tur för er att jag tjatade på dig och Micke hela förra veckan om att ni var TVUNGA att gå på NRJ in the park... ;)



PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSS!!!!!!!!!!!!!!!! <3

(seriöst. jag borde sova.)

2008-08-31 @ 22:42:23
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback