Vaken...

2008-08-28 @ 10:21:59
De har jag faktiskt varit ett tag nu, klockan ringde redan vid sju, haha...

Har ju som sagt varit till Komvux idag, träffade studievägledaren vid nio : ) Pratade lite grann och skrev in mig på kurser, jag börjar i oktober.. Jag valde Historia A (igen), Spanska steg1 (måste friska upp minnet) och Desktopp ;D Och sen även Svenska A och Svenska B, men dem får jag börja med redan på en gång, fast får ju inge studiemedel för de.. Så på tisdag ska jag på svenska lektion, ska bli väldigt kul att träffa A igen också : )

Kom hem för typ 20 min sedan.. Och jag satte mig såklart här på en gång, vet inte varför, men jag dras fan hit, haha. Jobbigt ju.. Nej nu ska jag hitt på nå annat tror jag (A)
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback