14/12 - Mysig dag <3

2008-12-15 @ 23:52:19
Klockan ringde vid halv sju, klev upp typ direkt. Duschade, åt frulle och packade ihop väskan!! Drog iväg tjugo över åtta ungefär, fick skjuts av mamma till resecentrum, bussen gick vid 8.40...

Framme i Stockholm vid halv 12 ungefär, Micke mötte upp mig :D hihi. Och vi tog oss iväg till Täby Centrum, tog en stund innan vi kom dit, men vi kom dit ; ) Träffade Josefin där, vi snurrade runt massa i affärer, för de var ju typ lite mer än en timme kvar tills Tre S skulle uppträda!! När det typ var en 20-30 min kvar så drog vi fram till scenen, träffade även Anna & Anna där, första gången ju!! Jättekul att träffa er <3 Sedan kom även en till Anna, de var länge sen vi sågs men så mysigt att ses igen, hihi!! Också dök även Susanna och Paula upp, så hejade på de också!!! Vi ställde oss sedan vid scenen... Och det samlades grymt mycket folk vid scenen och överallt i centrumet för att se Tre S:en : )

Strax efter två-tiden så kom de upp på scenen, sööta!! De var helt fantastiska som vanligt!! Deras röster går så bra ihop, och tillsammans blir de ju oslagbara!! Alla tre såg mig ganska så direkt när de kom upp, goa töser! De sjöng Light a candle, Another winter night och Silent night!!! Mysmys... Och efteråt så intervjuade Tomas dem tre, eller han försökte iallafall. De tre tillsammans, herregud, de pratar konstant ju xD Sedan blev det signering, de blev fort en kö så vi stod kvar där nere och pratade.. Var upp och tog bild på brudarna, Anna och Anna också : ) hihi. Jag ställde mig sedan i kön med gänget!! Kom fram och pratade lite grann, Sanna och Sonja tyckte de var kul att Sannas skiva Silvertoner dök upp igen ; ) haha. Signerade våra skivor och sedan tog vi kort!! hihi, och Sonja är bara sööt!!! Tack, verkligen...

Stod neranför ett tag, sa hejdå till Anna!! Och sedan skulle vi gå, tog hejdå av Anna&Anna också.. Och jag, Micke och Josefin drog vidare bort till nå matställe i centrumet... Vi åt lite grann och sedan var vi tvungna att dra därifrån för att jag skulle hinna med min buss.. Vi tog roslagsbanan därifrån och sedan tog vi oss vidare till centralen.. In på terminalen och letade reda på min buss, sa hejdå och sådant. Tråkigt ju, men Micke, vi ses ju snart igen :D hihi. Bussen gick vid 17 och den var fullpackad som vanligt xD Det gick väldigt segt hemåt, men hem kom jag till slut, mamma hämtade mig!!!

En helt fantastisk dag ju, tack allihopa!!! <3
Tack Sonja, Sanna & Shirley, ni är helt otroliga ju <3
Tack även till Micke, Josefin, Anna, Anna och Anna :D haha, lövely <3


"Jag blir glad bara du kommer . . ."
Det där gör mig bara så himla varm och glad inombords, ååh <3

Kommentarer
Postat av: Anna

haha många Annor xD jättekul att träffa dig också! :)

2008-12-16 @ 13:34:35
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback