Det går segt nu...

2008-12-12 @ 21:44:38
Sen sist så har jag faktiskt pluggat lite grann, historia... Det går väldigt segt må jag säga. Det är så sjukt ointressant... Jag tror nog jag bara ska satsa på G-nivån på uppgiften.. VG/MVG-nivån är bara jobbig, svår och kommer ta aslång tid.. Och jag har inte den tiden... Har faktiskt svenskan och fixa också!!! Så, ja de får bli G-nivån... Ska försöka få klart det så snabbt som möjligt!!

Kollade ju på Idol-finalen lite smått också... Tyckte öppningen var bra, med alla gamla idoler, hihi. Och ja, de kommer nog bli jäkligt jämt mellan Kevin och Alice... Men jag Hoppas verkligen att Kevin vinner, snälla folket, rösta på han!!! Får se om man kommer ihåg att se när de korar vinnaren senare, haha!!!

Nu lyssnar jag på Tre S här : ) Så mysigt, hihi.. Och gör inte så mycket mera, men ska nog ta och försöka fixa historian.. Sen pula med lite annat, måste få det klart fan xD hihi.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback