Fullt upp...

2008-12-16 @ 23:17:57
Det har gått några timmar sen förra inlägget nu, haha. Vad har jag gjort sen dess, hmm...

Jag skrev iallafall klart fördjupningen och skickade iväg den och pp-presentationen till Annette : ) Det kändes väldigt skönt : ) Och historiaarbetet kom också iväg... Men romananalysen har jag inte skrivit över till datorn ännu, har inte orkat xD haha. Tar med det till skolan imorrn och fixar det där!! Annars har jag suttit här och pulat lite granna, detta blir så snyggt fan :D haha. Snart klart, ni får se då, hihi.

Nu håller jag på att skriva en packlista för helgen, yay!! Och jag borde fan sova istället ju... Ska skriva klart detta lite snabbt, sen drar jag mig till sängs. Skola imorrn igen, har en lektion vid ett men ska dit på förmiddan redan : )
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback