Fyfaan vad det är kallt ute.

2008-12-29 @ 16:38:26

Kom hem för en stund sedan...

Vaknade inte av min klocka idag heller, inte bra alls detta. Mamma kom typ in och väckte mig och sa att om jag skulle med till Valbo så lära jag upp. Så upp och hoppa, in i duschen och åt sen frulle, klar!!! Vi kom iväg runt tolv typ, jag, mami och syster : ) Vi kikar runt massa på rean, men tror ni vi hittar något på rean då, nopp.. Men jag köpte de där skorna som jag kollade på i fredags när vi var där, de där för 900 xD HAHA. Men det var puma-skor, väldigt snygga är de!!! Och sedan blev det ett par träningsbrallor på HM : ) Träffade även Sanela och Johan där, väldigt chockad, inte träffat/pratat med Sanela sen i maj xD Men det var mys att träffa henne : ) Sen när vi hade glott igenom allt så åkte vi hemåt. Mamma släppte av mig och syster på stan och vi snurrade runt där lite grann också. Och bort till dollar också xD Sen var det hela vägen hemåt, och det är iskallt ute. Fyfaan, inge kul alls!!! Kom hem strax efter fyra här och då stack mamma och Robert till hans föräldrar...

Nu sitter jag här och gör ingenting typ. Eller jag borde packa lite, också ska jag testa mina nya skor igen : )
Tjing!



Snyggare i verkligheten xD


Kommentarer
Postat av: Annika

HAHAHAHAHAHA ASG ASG ASG



kanske lägga ut den på tradera å sen köpa en ny XD gud va mkt pengar man skulle tjäna då XD ASG ASG ja måste oxå säga dt ngn gång XD HAHAHA ASG



Det e ju jättelångt kvar innan ja får träffa henne igen!! Du måste hälsa Gott nytt år från mej (AA)



Btw. så har Sonja lagt sin konsert i Gbg när vi e i Sthlm, mello! :@ Hur kan man va så dum! XD Hon får la tänka lite!! xD

2008-12-29 @ 17:32:16
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Annika

HAHA aa precis. Fy! Fy på dom!! Jag vill oxå upp dit!!!! :'(



Ha det så bra!! <3

2008-12-29 @ 17:46:25
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback