Hemma hos pappa.

2008-12-01 @ 17:56:41
Oj vad har hänt sen sist, hmm...

Kom som sagt iväg till skolan, var nog där till halv tolv ungefär. Trallade ner till matsalen och kollade om jag kände någon där och där var Junia, så jag slog mig ner där!! Pratade massa med henne, diskuterade lite fram och tillbaks tills jag inte kom på nå mer att säga xD HAHA. Tänkte ju prata med Annette men gjorde de inte, när hon väl kom... haha. Klockan 13.10 var de dags för lektionen iallafall, desktop, blöö. Jag fick fortsätta med mitt visitkort, så nästa vecka blir de klart, wohoo!! Då ska jag göra informationshäfte :S haha, jobbigt värre!! Slutade strax innan tre... Träffade på Annette då som undrade om jag ville träffa henne xD Men nopp, haha, men pratade lite snabbt iallafall när vi tog sällis ner till rektorn.. Så jag har ingen svenska imorrn, va jag vet iallafall... Eller vi har ingen Annette, men vi får la åka dit om vi vill fixa lite till temadagen...

Men iallafall, jag trallade hemåt, kom hem vid halv fyra ungefär. På med datorn en snabbis, sen ringde pappa som skulle komma och hämta mig vid fyra. Så de var bara att börja packa ihop allt lite snabbt, behövde inte så mycket. Pappa kom och vi åkte hit. Är här till imorrn bara...

Här sitter jag nu... Och slänger över lite inspelningar, just nu är de Sonja när hon var i Nacka, så lövely <3 hihi. Har lagt över allt med henne från den helgen snart, hon är fantastisk!! Och jag saknar henne sjukt mycket, hihi. Annars gör jag inte mycket alls... Tänkte försöka klippa ihop någon film till, så jag kan rensa datorn lite ;D

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback