I'm awake.

2008-12-06 @ 11:38:24
Här sitter jag och ugglar, som vanligt. När jag helst vill vara på andra platser just nu. Just nu uppträder Tre S i Ullared, Annika är där, hoppas du har kul :D hihi. Och senare idag så ska Annamia infinna sig i Sthlm och dit ska Micke, jag vill också ju... Men hoppas du får skoj ;D hihi. Så, ja, här sitter då jag och här händer det inte ett piss...

Tänkte ta och lyssna på P4 premiär snart här, enbart för att de tre fantastiska brudarna, Sonja, Sanna, Shirley, är med!! :D Det ska bli lövely att lyssna på... Sen vette fan vad som händer asså, jag är väl fast här dagen ut, lite tv är det ikväll också, najs!!!

Nu ska jag glo igenom datorn.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback